ΑρχικήΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ

 


Το www.theshoemall.gr καταβάλει καθημερινά κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ουσιαστικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Το e-shop που δημιουργήσαμε  απευθύνεται σε όλους τους χρήστες του internet που επιθυμούν την άμεση ενημέρωση τους στα προϊόντα που προσφέρουμε και τη δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών μέσα από το e-shop, κατόπιν εξ’ αποστάσεως διαδικτυακής παραγγελίας και  πάντοτε υπό την ρητή επιφύλαξη της επάρκειας των αποθεμάτων της εταιρείας.

 

Το www.theshoemall.gr στοχεύει στην άμεση εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη με υπευθυνότητα για την ανάπτυξη και την καλλιέργεια  αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

 

Οι παρόντες όροι είναι απολύτως συμβατοί με το ισχύον ευρωπαϊκό και ελληνικό δίκαιο ενώ οι χρήστες αναγνωρίζουν το δικαίωμα της εταιρείας να μεταβάλλει διατάξεις των παρόντων όρων, στο μέτρο που δεν αφορούν δεσμευτικές νομικά υποχρεώσεις του και χωρίς να επηρεάζονται τετελεσμένες καταστάσεις.

 

Ο χρήστης του διαδικτυακού τόπου αναγνωρίζει ότι διάβασε τους παρόντες όρους, συμφωνεί με αυτούς και αναλαμβάνει την υποχρέωση της τήρησης τους.

 

Για εμάς ο πελάτης είναι υποχρέωσή μας να είναι πάντα ενημερωμένος και διασφαλισμένος. Για τον λόγο αυτό ενημερώνουμε τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μας για τα ακόλουθα θέματα: 

 

Α. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

 

Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του theshoemall.gr για να γίνουν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου (ή όποιο άλλο τηλέφωνο θέλετε) και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

 α δεδομένα αυτά επεξεργάζεται η εταιρεία τηρώντας την εφαρμογή του άρθρου 7Α παρ. 1 (β) Ν. 2472/1997, με σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας που εδόθη από τον πελάτη και με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.


Β. ΤΟ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ

 Τα χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στις ιστοσελίδες μας και κάνοντας "κλικ" στο όνομα του αντίστοιχου προϊόντος.  


Γ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 Η πραγματοποίηση παραγγελίας μέσα από το e-shop, αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως ρυθμιζόμενη από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί.

Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του e-shop, έχετε εφόσον είστε δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τα άρθρα του Ελληνικού Αστικού Κώδικα, (εφόσον έχετε συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας σας και δεν τελείτε σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΣΩ E-SHOP:


Συμπλήρωση ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.

 Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το www.theshoemall.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

 

1.     Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (ισχύει μόνο για τους καταναλωτές εντός Ελλάδος). 

2.     PAYPAL         

3.    Τραπεζική κατάθεση.

        Συνεργαζόμενες Τράπεζες :

●     Kατάθεση στον λογαριασμό της Eurobank.

        Κατάθεση στον λογαριασμό της Eurobank με e-banking.

        IBAN: GR7102603150000820200562528

        ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ : 0026.0315.82.0200562528

 

 Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για , τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής και  παράδοσης, της διάρκειας ισχύος της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει.

Όταν ο καταναλωτής επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση στην τράπεζα και δεν έχει πραγματοποιήσει την κατάθεση εντός δυο (2) εργάσιμων ημερών η παραγγελία θα ακυρώνεται και θα ενημερώνεται ο καταναλωτής με email.

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ (23%), ενώ το www.theshoemall.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό

 
Σημείωση: 

α) Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν οικονομικές επιβαρύνσεις λόγω διαφορών στην ισοτιμία, εκτελωνισμών κλπ για τα οποία η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.

β) Οι πελάτες που επιλέγουν ως τρόπο πληρωμής κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν την κατάθεση εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών, ειδάλλως η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτομάτως. 

γ) Παραγγελίες πελατών που στο ιστορικό τους έχουν παραγγελίες που αρνήθηκαν να παραλάβουν και επιστράφηκαν στο TheSHOEMALL με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ) από την εταιρεία      ταχυμεταφορών, θα γίνονται δεκτές μόνο μετά από κατάθεση σε τράπεζα.

 

Δ. ΤΡΟΠΟΣ - ΧΡΟΝΟΣ - ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ


Τα προϊόντα θα αποστέλλονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ  στη διεύθυνση που θα ορίσετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας εντός  1-2  εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας. Σε απομακρυσμένες περιφέρειες της ηπειρωτικής Ελλάδος οι χρόνοι παράδοσης είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες. Στις δυσπρόσιτες περιοχές ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδος οι χρόνοι παράδοσης είναι 4-5 εργάσιμες ημέρες. Μπορείτε πάντα βέβαια να παρακολουθείτε τη πορεία της παραγγελίας σας μέσω του tracking number που θα σας δοθεί απ’ το TheSHOEMALL.gr.   

Στις παραγγελίες εκτός Ελλάδας τα προϊόντα θα αποστέλλονται μέσω της εταιρείας DHL  εντός εννέα (9) εργάσιμων ημερών από την ημέρα ολικής εξόφλησης της παραγγελίας.

Η  μεταφορά και παράδοση των παραγγελιών γίνεται ΔΩΡΕΑΝ  για όλη την Ελλάδα.  

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας,  που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση  της παραγγελίας σας, ανεξάρτητα από τη θέληση και τις φροντίδες του TheSHOEMALL.gr,  η παραπάνω προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης.

Το TheSHOEMALL συνεργάζεται με αξιόπιστες εταιρίες ταχυμεταφοράς (courier) ώστε να παραδίδονται τα προϊόντα ασφαλώς και μέσα στο χρόνο που υποσχεθήκαμε. Σε περίπτωση όμως καθυστέρησης της παράδοσης της παραγγελίας για λόγους που δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρείας μας το TheSHOEMALL.gr δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή και έως τις 14:00 μ.μ επεξεργάζονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Σάββατο & Κυριακή, επεξεργάζονται Δευτέρα, όπως και κατά τις επίσημες αργίες την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Τα προϊόντα θα συνοδεύονται από τα αντίστοιχα παραστατικά της παραγγελίας. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο του παραστατικού που επιθυμεί να εκδοθεί (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας. 

 
Ε. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση  (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

 

1. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στο theshoemall.gr  στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@theshoemall.gr. Το  theshoemall.gr θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/τα (αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυμεταφοράς (courier) για παράδοση στον πελάτη. Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυμεταφοράς, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους. 

 

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση

 

2. Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης μπορεί να αποστείλει   ηλεκτρονικό μήνυμα e-mail στο theshoemall.gr  στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@theshoemall.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.

 

3. Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς.

 

4. Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Το e-mail θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος , μέσω της οποίας ο πελάτης θα εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής σύμφωνα με τους όρους κατωτέρω. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε το  theshoemall.gr  θα πιστώσει στον πελάτη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.

Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)


5. Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που θα αγοράσει και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στο  theshoemall.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω info@theshoemall.gr, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος.

Προθεσμία για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντων 

6. Κάθε αίτημα για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.  

Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος

Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος 

7. Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων 

8. Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί ξανά στον πελάτη με χρέωση του πελάτη.  Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ, εγχειρίδια κλπ). Δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, να έχουν υποστεί αλλαγές ή να έχουν πλυθεί και οι ταμπέλες πρέπει να παραμένουν πάνω στο προϊόν. 

Αποστολή των προϊόντων στο TheSHOEMALL.gr

9.  Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται δωρεάν μόνο μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυμεταφοράς με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος προς επιστροφή ή προς αλλαγή με άλλη εταιρία ταχυμεταφοράς, θα χρεώνεται ο πελάτης τα έξοδα αποστολής.  Ο πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στο theshoemall.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω info@theshoemall.gr, ζητώντας την επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος.

Για αποστολές εκτός Ελλάδος  το σύνολικό κόστος αποστολής αλλά και επιστροφής για οιονδήποτε λόγο των προϊόντων το  αναλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο ο πελάτης.

10. Για κάθε προϊόν το οποίο επιστρέφεται ή για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του, αντίγραφο της απόδειξης της αρχικής αγοράς.  

Κόστος παράδοσης για προϊόντα των οποίων ζητείται η αλλαγή

11. Στην περίπτωση προϊόντων για τα οποία ζητείται η αλλαγή, ο πελάτης δεν θα χρεώνεται το κόστος για την δεύτερη παραλαβή του νέου προϊόντος που απέκτησε κατόπιν της αλλαγής.

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων 

12. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, το  theshoemall.gr δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής δεν ασκήθηκε έγκυρα και συνεπώς να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος είτε  (β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, που έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί) να δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή και ταυτόχρονα να αξιώσει αποζημίωση από τον πελάτη κατά την αξία των ελαττωμάτων του επιστρεφόμενου προϊόντος. 

Επιστροφή τιμήματος.

13. Μόλις το theshoemall.gr λάβει αίτημα επιστροφής του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα πιστώσει την πιστωτική κάρτα  του πελάτη ή τον τραπεζικό του λογαριασμό με το σχετικό ποσό. Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής απαιτούνται συνήθως δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Ο πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής.  Στην περίπτωση που προβλέπεται ανωτέρω και κατά την οποία  το theshoemall.gr  δικαιούται αποζημίωσης για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.

Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, αρχικά θα πρέπει να ειδοποιήσετε τηλεφωνικά στο 210-2826300 ή στο e-mail info@theshoemall.gr. Κατόπιν είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας Φ.Ε.Π., η οποία βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας. Απολύτως απαραίτητη είναι και η επιστροφή της απόδειξης/τιμολογίου. 

 

Διεύθυνση επιστροφών:

   

THESHOEMALL 

Οδός  ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ 35

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ , Τ.Κ 14451

ΤΗΛ: 210-2826300

FAX: 210-2826300

email :info@theshoemall.gr

Domain name : www.theshoemall.gr 

 

Περιορισμοί ευθύνης

Το Theshoemall.gr δεν δίνει κανενός είδους εγγύηση για τη διαθεσιμότητα των εμφανιζόμενων στην ιστοσελίδα προϊόντων, εγγυάται όμως την άμεση και έγκαιρη ενημέρωση των πελατών του για τη μη διαθεσιμότητα κάποιου από τα αγορασθέντα προϊόντα του. Η συναλλαγή θα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε μόνο μετά την αποστολή έγγ